13 grudnia 2012

Witam na moim blogu!

O czym będzie ten blog? Głównie o szyciu, tworzeniu ciekawych rzeczy z tanich materiałów, starych ubrań lub innych inspirujących rzeczy. Nigdy nie prowadziłam bloga, ale zawsze chciałam zacząć, tylko brakowało mi odwagi. Szyję dopiero od kilku miesięcy i cały czas się uczę. Na błędach :) Do założenie bloga zainspirował mnie również konkurs Kanwy, którego pewnie nie wygram, ale sam fakt uczestnictwa daje mi wiele satysfakcji :) Poniżej zamieszczam zdjęcie zgłoszeniowe. Mam nadzieję, że moje pomysły będą dla Was inspiracją. Zapraszam do zaglądania i komentowania! :)
 

pozdrawiam
Karolina


6 komentarzy:

  1. ...a mnie Twoje zdjęcie zatrzymało na FB na dłużej, bo masz bardzo przyjemny wyraz twarzy i oczy Ci się śmieją :)))
    Dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    Życzę powodzenia w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miło :)konkursu nie wygrałam, ale cieszę się, że w ogóle się załapałam :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Karolina ma nie tylko przyjemny wyraz twarzy, ale i jest bardzo miła i uprzejma :-) dziś sama się przekonałam :-)) Pozdrawiam Cię serdecznie i czekam na więcej zdjęć z Twoimi pracami

    Klientka Empiku

    OdpowiedzUsuń
  4. A który to Empik? Chętnie odwiedzę:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę kibicować :)
    Pozdrawiam
    także szyjąca, Iza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)