3 maja 2013

Paski i nowa koleżanka



Cześć :)

Po długiej przerwie, dużej presji i ogromnej ilości deszczu, nawiasem mówiąc dalej pada ... Przedstawiam recykling dużej koszuli w paski, kupionej w szperoczku za jakieś grosze.










Powstała tunika bez rękawów, która chciała doczekać się słonecznej majówki. Nie wyszło. 
Z majówką oczywiście :) Bo marynarska, biało-granatowa bluzka prezentuje się tak: 






















I jeszcze jedno, przedstawiam swoją nową koleżankę:) Oto Tosia:








Pozdrawiam! :)


P.S. Może dzięki jej pomocy uszyję wreszcie jakąś sukienkę na lato :)

54 komentarze:

  1. Zawsze podziwiam wszelkie przerobki, bo sa one bardziej uciazliwe niz szycie od nowa :)
    Witamy Tosie w blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem też dochodzę do takich wniosków... dziękuję :)

      Usuń
  2. Po przeróbce wyszła taka wakacyjna, oby szybko lato przyszło - szkoda żeby wisiała w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypatruje tego słońca a tu nic :(

      Usuń
  3. Kurczę, tak niewiele się spóźniłam:(. Przeróbka super:). Szkoda tylko, że pogoda już nie taka super :(. Witamy Tosię :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przeróbka! Tunika w sam raz na nadchodzące lato!
    Uwielbiam kolorki marynarskie, szczególnie granat z białym!
    Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już też lubię :) dziękuję :)

      Usuń
  5. marine kolejny sezon jest modny, do tego tunika, fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  6. Oj, życzę Wam tego lata! U mnie, jak narazie, jesień nas rozpieszcza - ciepło jak w gorące lato w Polsce...:-) Tosia bardzo mi się podoba, też by mi się taka przydała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi to jesień ;D dzięki za trochę słońca w Twoim wpisie :)

      Usuń
  7. pozdrówka dla nowej Koleżanki,myśle że się z nią dogadasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę Tosi (droga była? ;>)! a bluzka jeszcze doczeka się słoneczka, no udana z niej przeróbka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) nie była droga, kupiłam w Katowicach :)

      Usuń
  9. Słońce będzie zaraz, a co najważniejsze - jesteś już na nie przygotowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i super,ja już z 2 lata szukam właśnie takiej do dopasowania na siebie,kocham marynarskie paski.w sklepach są mi jakieś za krótkie..a Tosi zazdroszczę...[pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, czasem warto zajrzeć do sh ;) pozdrawiam!

      Usuń
  11. No i latem zapachniało:)) Bardzo lubię paski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Do tej tuniki brakuje tylko słońca! bardzo fajna :) Tośka ekstra ! wysłucha, nie obgada ;)idealna koleżanka! i jaka pomocna w trakcie szycia, a pod czas przymiarek cierpliwa !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że już nie długo będzie ciepło :) Oby Tośka taka była jak piszesz :)

      Usuń
  13. Toska fajnie wyglada w nowej szacie,pomysl ciekawy,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Ale odmiana! Bardzo lubię takie marynarskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  15. Bardzo udana przeróbka.:) Też muszę się w coś pasiastego zaopatrzyć. W sumie w takiego manekina też przydałoby się zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manekin to dobra rzecz :) żałuje, że wcześniej go nie kupiłam :)

      Usuń
  16. Świetna przeróbka! Właśnie to najbardziej mi się podoba w szyciu - że za gorsze można stworzyć piękne rzeczy, i to jeszcze dokładnie na miarę :)
    (zazdroszczę Tosi;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Miło słyszeć takie rzeczy :)

      Usuń
  17. PIĘKNIE I KOLOROWO -zapraszam po wyróżnienie.J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)

      Usuń
    2. i ja też!! ja też mam dla Ciebie wyróżnienie ;-)))
      więc zapraszam ;-)))

      Usuń
  18. Jak miło się nazywa! Dobra koleżanka to podstawa. Moje sukienki nabrały równej długości odkąd mam swoją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę :) jakoś się dogadujemy :)

      Usuń
  19. Marynarskie pasy zawsze sa stylowe. Tunika wygląda lepiej niż jej poprzednie wcielenie. Dobra przeróbka

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. No właśnie... z tym samym pytaniem się tutaj zjawiłam...
      Gdzie Ty się podziewasz??!!
      Jakoś tak... pusto i smutno bez Ciebie ;-)))
      Buziaki zasyłam

      Usuń
    2. Koleżanko, masz święta rację - pusto, smutno i tęsknie :(.

      Usuń
    3. jestem już jestem dziewczynki moje :)

      Usuń
  21. Każda forma przeróbki mile widziana. Śliczna. Zapraszam po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj, świetny bezrękawnik Ci wyszedł...:) korzystałaś z jakiegoś wykroju czy "na oko" zszywałaś rękawy? Bo ja przerabiam do dziś "na oko", ale myślę by zacząć korzystać z formy wykroju bluzki, by rękawy były bardziej zaokrąglone pod pachą i wygodniej się nosiło... Chyba tak będzie lepiej, muszę popróbować..;P no i gratuluję nowego zakupu:) Niezbędnik krawcowej:) też muszę się wyposażyć bo nie mam;(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawe! Jestem ciekawa jak wygląda na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)