25 lutego 2013

Filcowy zawrót głowy

Cześć!

Dziś kolorowo i filcowo jak zapowiedziałam :) I więcej zdjęć! Część pomysłów pochodzi ze wspomnianej już książki: "Ozdoby z filcu. Biżuteria i akcesoria" Marie Enderlen-Debuisson, a reszta z mojej głowy. Jeśli kogoś zaciekawi sposób wykonania lub inne rzeczy - odpowiem na każde pytania :) 

Fioletowym etui na telefon już się chwaliłam:









A oto błękitne filcowe 'potpourri' ;) W serduszkach są trzy torebki herbaty ekspresowej, czarnej (która pochłania brzydki zapach) w tym jedna nasączona jest zapachem waniliowym :)
Kremowe wstążki będą pomocne przy powieszeniu serduszek w szafie













i białe z czarną wstążką













Mój pierwszy piórnik - bardzo dziewczęcy prawda? ;)











W troszkę zimowym klimacie, z niebieską śnieżynką - bardzo miękka i przytulna podusia :)











Pozdrawiam! 







19 komentarzy:

  1. Ja dopiero od jakiegoś miesiąca wiem co to w ogóle jest to popuri:O Zapachy w formie takich serduszek są super, torebki z rossmana zostawiają mi klej w szafie i z nich zrezygnowałam. No ale jakby tak zawartość przesypać do filcu to może i nie byłoby źle, tylko ja leniwa jestem......

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy, nie umiem się zdecydować, co mi się podoba najbardziej:). Chyba niebieskie serduszka:). Gdzie kupujesz filc? Widziałam w empiku w Krakowie kolorowy filc w formacie A5 za 1,39 arkusz. Kochana, a gdzie Twoje metki :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. filc w Empiku jest tylko w formatach A4, są właśnie po około 1,50 zł i tam też się zaopatruję :) a na metki jeszcze muszę poczekać bo pierwsze podejście było nieudane :(

      Usuń
    2. Trzymam kciuki:). A czemu nieudane? Jak je robisz? Bo ja poszłam bardzo na łatwiznę. Ja w empiku widziałam taki mały, jak zeszyt. Hmmm....Może moja wada wzorku zmniejsza? :)

      Usuń
  3. Tak sobie myślę, że skoro masz takie fajne książeczki, to może jakiś tutek wyczarujesz:)?

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie wiem, może ja o jakimś filcu nie wiem ;) w środe to sprawdzę, jak będę w pracy :) metki poprzez termopapier. A jaki tutek Cię interesuje? Tzn czego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa "Prostego i modnego szycia", to może z tej książki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Karolinko,dwie blogujące Kory to całkiem dobry duet :)
    Pomysły Twoje rónież mi się podobają,niewątpliwie odgapię serduszka by latem nawkładać w nie suszonej lawendy.
    Świetne są zamiast tych plastików w szafie.
    Dziekuję za odwiedziny u mnie i niejako przyczynienie sie do wyróżnienia mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  7. Mnie się etui baaardzo podoba... i piórnik - faktycznie bardzo dziewczęcy i serduszka też i podusia i... ehh... może czas nauczyć się szyć??

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękno tkwi w prostocie :) potwierdziłaś to ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serduszka są śliczne, szczególnie te niebieskie :) i pomysł z herbatą genialny, muszę to zapamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolinko, etui na telefon - bomba i pomysł z filcowymi serduszkami jest bardzo ciekawy! Serduszek nigdy za wiele ;)) Ale powiedz, czy filc nie blokuje zapachu? Podusia ze śnieżynką urocza, też z filcu?
    Dziękuję, że zapisałaś się na candy :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też tak na początku myślałam, ale myliłam się :) Filc nie blokuje zapachu :) w serduszkach jedna z torebek jest nasączona olejkiem waniliowym - takim, który używa się do kominków ( do których wkłada się podgrzewacze) :) A na podusi tylko śnieżynka jest z filcu :) pozdrawiam!

      Usuń
  11. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)